“Pentru ca Fulga este un brand preferat de familii si mai ales de copii, ne-am gandit sa continue traditia de a oferi numai produse sanatoase si hranitoare, nu doar gustoase, asa ca am imbunatatit iaurturile lansate in 2007 sub brandul Fulga. Pentru aceasta relansare am lucrat cu o noua agentie de branding pentru un nou ambalaj, iar campania de comunicare, semnata de Publicis, ne arata o Fulga mai energica si mai puternica”, a declarat Celina Condorovici, brand manager pentru Fulga.

Noua gama de iaurturi proaspete Fulga cuprinde: iaurt natural 3% grasime in ambalaj mic de 150 de grame si ambalaj mare de 400 de grame; iaurt de baut 2% grasime in ambalaj de 375 de grame; iaurturi cu fructe 1,5% grasime – cu capsuni, cu visine, cu piersici si caise, in amblaje mici de 125 de grame. Gama de iaurturi Fulga cuprinde si doua produse de promotie, Multipack Fulga iaurt natural 150g 3+1 gratis si Fulga iaurt cu capsuni 125g 3+1 gratis.

De asemenea, un spot TV de 25 de secunde – “Fulga Bunatate de Iaurt”, semnat de Publicis, va rula pe cele mai importante canale TV pana la sfarsitul lunii februarie. Campania va fi completata de o comunicare de PR sustinuta de agentia de consultanta 2activePR. In paralel, vor exista si alte actiuni promotionale in toate hipermarket-urile din tara.

Din echipa de creatie Publicis a noului spot „Fulga Bunatate de Iaurt” au facut parte: Vali Petridean si Edy Einhorn - art directori, Mihai Costache – copywriter, Razvan Capanescu - creative director, Adrian Chiuhan - strategic planner, Camelia Efrimov - A/V producer, Elena Scutaru - senior account manager, Loredana Popasav - new business director.

Compania Albalact - Alba Iulia este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania. Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999.
Compania Albalact are peste 800 de angajati si peste 6.000 de actionari si este listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti.

In 2008, Albalact a achizitionat 77% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. In prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

La sfarsitul lunii ianuarie 2010, Petru Ciurtin, cel care detine impreuna cu fiul sau, Raul Ciurtin, aproape 50% din actiunile Albalact Alba Iulia, unul din cei mai importanti producatori de lactate, a cerut instantei sa constate incetarea contractului de asociere in participatiune incheiat in 12 mai 1999 cu Leontin Petre-Gavril, prin care cel din urma revendica 50% din actiunile companiei.

Albalact Alba Iulia a raportat in intervalul ianuarie-septembrie 2009 o crestere a cifrei de afaceri de 25%, pana la 39,7 mil. euro, respectiv o majorare a profitului cu 70%, pana la 407.746 euro.

Controlul asupra afacerii Albalact, disputat in instanta

Controlul asupra afacerii Albalact, disputat in instanta