De asemenea, potrivit unui comunicat remis de companie, Orkla Foods Romania a obtinut anul trecut vanzari consolidate in crestere cu 7,5% fata de anul 2008.

“Desi contextul economic a fost unul defavorabil industriei consumului, rezultatele noastre sunt pozitive. La acestea au contribuit o strategie coerenta de vanzari si marketing, in ciuda presiunilor legate de bugete in acest domeniu, precum si finalizarea programului intern de reorganizare inceput la sfarsitul anului 2007. Acesta a presupus relocarea si concentrarea activitatilor de productie pe platformele de la Bucuresti si Covasna, precum si eficientizarea generala a proceselor de productie si logistica", a declarat directorul general Orkla Foods Romania, Manuela Banu.

Potrivit companiei, brandul Linco a avut cea mai mare crestere a vanzarilor, de peste 20%, ca urmare a campaniilor sustinute de marketing. De asemenea, compania a inregistrat o usoara crestere si pe segmentul pate (Ardealul), acesta castigand un procent la cota de piata.

La sfarsitul anului 2008, Orkla Foods Romania a deschis o noua directie de business prin intrarea in categoria ingredientelor pentru panificatie si cofetarie, lansand pe piata interna 108 produse specifice.

Pentru anul 2010, compania vizeaza cresteri pe segmentul ingredientelor de panificatie, cofetarie si patiserie.

Orkla Foods Romania are in prezent peste 400 de angajati si are in vedere pentru acest an derularea unor programe de dezvoltare profesionala. Compania activeaza in Romania prin doua societati: Orkla Foods Romania si Productie Ardealul.

Compania este prezenta pe piata bunurilor de larg consum din Romania din anul 2002 si detine marci de margarina Wiesana, Linco, Unirea, ketch-up (Tomi, La Minut), pate si mancaruri la conserva (Ardealul), mustar si sosuri pentru paste (Bunatati de la Bunica, La Minut), precum si de aluaturi congelate (Linco).

Orkla Foods Romania apartine diviziei Orkla Food Ingredients, unul dintre cei mai mari cinci furnizori din Europa din industrie cu 32 de companii prezente in 14 tari.