Noile magazine au o suprafata de 1.700, respectiv 1.600 de metri patrati si sunt amplasate in cadrul centrului comercial Iris Shopping din Titan, respectiv centrului comercial Tom, din Constanta. De la inaugurarea acestora si pana in prezent, cele doua magazine au cumulat 11.000 de vizitatori.

"Pana la sfarsitul anului acesta, intentionam sa mai deschidem inca patru magazine", au declarat reprezentantii companiei, care nu au precizat valoarea investitiei.

Pentru primele cinci magazine deschise in septembrie anul trecut (in zonele Berceni, Militari, Carrefour Orhideea si Titan), investitiile s-au cifrat la 2,5 milioane de euro.

Pentru Alain Simar, managerul general al filialei romanesti, conceptul Kiabi - "moda la preturi mici" - este obiectivul principal, in special in aceste momente economice dificile. "Gama larga de produse de imbracaminte de calitate si la preturi mici, pe care clientii o pot gasi in magazinele Kiabi in cadrul unei atmosfere placute, ne va permite sa devenim brandul textil preferat de catre romani", se precizeaza intr-un comunicat de presa.

In lume, Kiabi numara peste 300 de magazine (proprii si in franciza), cu o suprafata medie de 1.300 metri patrati, adica o crestere de 52% in ultimii patru ani. In 2008, Kiabi a atins o cifra de afaceri de 904,4 milioane de euro, in crestere cu 14% fata de 2007. Pentru anul 2009, Kiabi a atins pragul de un miliard de euro cifra de afaceri. In prezent, 7.750 de persoane, reprezentand 53 de nationalitati, fac parte din echipa Kiabi.