Compania germana urmeaza astfel sa mareasca sapte magazine pe care le detine in Ploiesti, Craiova, Galati, Iasi, Baia Mare, Timisoara (1)si Brasov (1) cu scopul de a spori suprafata dedicata produselor alimentare cu 60%, iar cea a articolelor nealimentare cu 40%.

Perioada stabilita pentru acest proces al remodelarii magazinelor mentionate este de o luna de zile, cu data de incepere 1 iunie 2010. Toate centrele de distributie (magazinele) vor avea program de lucru normal, nu se va intrerupe sub nicio forma activitatea lor, au precizat, pentru Wall-Street, reprezentantii companiei.

"Am gandit un format nou si adaptat, care sa corespunda exigentelor clientilor nostri, nu doar din punct de vedere calitativ, cat si tehnologic, astfel incat sa eficientizam maxim aprovizionarea zilnica a partenerilor nostri", a declarat intr-un comunicat de presa Edwin Deurloo (foto) directorul operational la Metro Cash&Carry Romania.

Mai exact, este vorba despre cresterea suprafetei alocate alimentelor de baza (faina, zahar, ulei), bauturilor, spirtoaselor, detergentilor, produselor cosmetice si a celor de unica folosinta si de modernizarea raioanelor pentru o mai buna expunere a articolelor.

In ceea ce priveste produsele nealimentare, "a fost gandit si implementat un nou concept de expunere, care a presupus modificarea arhitecturii interioare, prin repozitionarea raioanelor si acordarea de spatiu suplimentar pentru articolele de menaj, de sezon, de birotica etc", au precizat reprezentantii Metro.

Anul trecut, compania a finalizat remodalarea a opt dintre magazinele sale - este vorba despre unitatile de la Sibiu, Constanta, Targu Mures, Oradea, Arad, Brasov (2) si Timisoara (2).

Retailerul german a deschis la inceputul lunii trecute cel de-al cincilea magazin al sau din Capitala, dupa ce in aprilie inaugurase, la Satu Mare, prima unitate Metro Punct ce se adreseaza exclusiv clientilor revanzatori.

Metro Group este unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, ajungand la vanzari totale de peste 65 de miliarde de euro. Compania opereaza in jur de 2.100 de magazine in 33 de tari, in care lucreaza peste 290.000 de angajati.

Grupul este prezent in Romania prin Metro Cash & Carry. Compania s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. In prezent, reteaua de magazine numara 25 de centre de distributie.

Afla cat au investit nemtii de la Metro de la intrarea lor pe piata romaneasca.

Metro Cash&Carry - Al cincilea magazin din Bucuresti

Metro Cash&Carry - Al cincilea magazin din Bucuresti