"Programul de scadere a preturilor va numara la sfarsitul lunii curente peste 300 de produse cu preturi foarte mici si va fi continuat in lunile urmatoare astfel incat tot mai multe articole, fie ca este vorba de produse alimentare sau nealimentare, sa fie incluse in acest program", a declarat, intr-un comunicat de presa, Michel Lamoot (foto), directorul general al Real Romania.

Mai exact, este vorba despre produse aflate la un prim nivel de pret (cele mai ieftine), destinate categoriilor de consumatori care sunt puternic afectate de criza, cu venituri foarte scazute. [Citeste un studiu recent despre efectele crizei asupra consumului la romani]

"Efortul nostru a fost sa negociem cu furnizorii si distribuitorii pentru a obtine cel mai jos pret posibil", explica oficialii companiei.

Pentru inceput, au fost alese in jur de 200 de produse de baza alimentare (zahar, ulei, orez, paste fainoase, fructe, carne, mezeluri, branzeturi), dar si nealimentare (articole de ingrijire, de curatenie). "Pentru Real, gasirea unor solutii la acest moment care sa permita largirea accesului consumatorului final la produsele de baza este un aspect foarte important pentru o companie ancorata in realitate", a adaugat Lamoot.

Masura scaderii preturilor nu este prima luata de retailerul german pentru a contracara efectele negative ale crizei. In luna mai, peste 10.000 de produse au intrat in diverse programe promotionale, au anuntat reprezentantii Real.

"Solidaritatea este cheia iesirii din orice situatie delicata, atat in familie, cat si in societate, oriunde apare o criza. De aceea, am insistat sa gasim solutii pentru cei care sufera din pricina austeritatii impuse de criza. Solutiile de redresare exista si avem incredere ca Romania isi va relua trendul ascendent si va depasi problemele actuale prin efortul conjugat al tuturor factorilor de raspundere", a punctat seful Real Hypermarket Romania.

Si Mega Image, cel mai puternic jucator din segmentul supermarketurilor, a anuntat in toamna anului trecut reducerea cu 5-15% a preturilor la "cateva mii de produse" cu scopul de mentinere de consumului in conditiile acutizarii crizei.

Afla aici mai multe detalii despre reducerea preturilor din magazinele Mega Image.

Criza in oglinda: Romanii cumpara aceleasi produse, insa in cantitati mai mici

Criza in oglinda: Romanii cumpara aceleasi produse, insa in...