Retailerul francez Carrefour isi adauga doua noi magazine retelei de supermarketuri, ajungand astfel la un total de 31 de unitati detinute la nivel local.
Potrivit unui anunt publicat in Monitorul Oficial, Adunarea Extraordinara a Actionarilor societatii Artima (lant de supermarketuri achizitionat de Carrefour in octombrie 2007) a decis infiintarea a doua noi puncte de lucru (supermarketuri) - unul situat in soseaua Pantelimon si un al doilea in localitatea Alexandria, Teleorman.

Cel de-al doilea supermarket se afla in cadrul complextului comercial Winmarkt Crinul Nou din strada Libertatii, se precizeaza in documentul oficial.

Prin deschiderea celor doua noi supermarketuri, Carrefour va ajunge la un numar total de 31 de supermagazine, la care se adauga cele 22 de hipermarketuri deschise in anii anteriori.

De la inceputul anului si pana in prezent, retailerul francez nu a mai deschis niciun hipermarket, axandu-se pe extinderea retelei de supermarketuri. Punctul de plecare a fost achizitia, in octombrie 2007, a lantului local de 21 de supermarketuri Artima, care avea o extindere in vestul tarii.

De la tranzactia evaluata la 55 de milioane de euro si pana acum, Carrefour a rebranduit magazine Artima sub brandul propriu Carrefour Express si a inchis unele dintre unitatile neprofitabile. In paralel, sub brandul Carrefour Market, retailerul francez a inceput expansiunea lantului de supermagazine si in Capitala, prin deschiderea unitatii din cartierul Militari, in care a investit jumatate de milion de euro.

Citeste aici o analiza despre dinamica pietei de retail in prima jumatate a anului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri