Compania farmaceutica japoneza Daiichi Sankyo introduce in Romania, prin Terapia Ranbaxy, un nou antibiotic, primul medicament original de pe piata locala.
Medicamentul, Tavanic (levofloxacin), este un agent antibacterian sintetic, descoperit initial de Daiichi Sankyo, a carui comercializare s-a facut, din 1993, in parteneriat cu Sanofi-Aventis, pentru zone ca Europa, Africa, Orientul Mijlociu, America de Sud si o parte din Asia.

La inceputul acestui an, Daiichi Sankyo si Sanofi-Aventis, in calitate de parteneri, au fost de acord sa transfere drepturile de comercializare a Tavanic in Romania si in Africa de Sud de la Sanofi-Aventis catre Ranbaxy, companie prezenta pe piata locala prin producatorul clujean Terapia. Japonezii de la Daiichi Sankyo detin 64% din producatorul indian Ranbaxy Laboratories.

Introducerea noului medicament reprezinta o premiera pe piata romaneasca si asta pentru ca Tavacin este primul medicament original lansat de Ranbaxy, producator de generice (medicamente iesite de sub patent).

Se preconizeaza ca transferul sa intre in vigoare in august 2010 pentru Romania, si in ianuarie 2012 in Africa de Sud, potrivit unui comunicat de presa emis de compania japoneza. Partenerii au convenit ca Sanofi-Aventis sa continue fabricarea de produse finite Tavanic pentru cele doua tari – Romania si Africa de Sud.

“Ranbaxy are o pozitie si prezenta semnificativa in Romania si Africa de Sud. Lansarea Tavanic ne va permite o mai buna pozitionare pe piata farmaceutica in general”, a declarat Atul Sobti (foto), director general al grupului Ranbaxy.

Afla aici cum si-ar putea intari Ranbaxy prezenta pe piata locala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri