Astfel, au depus oferte consortiile Condotte (Italia) - Balfour Beatty Rail (Germania) - Balfour Beatty Rail (Italia) - Ansaldo STS (Italia) - Selex Communications (Italia), Impresa Pizzarotti&C (Italia) - Construzioni Linee Ferroviarie (Italia) - Strukton Rail (Germania), Leonhard Weiss (Germania) - Colas Rail (Franta) - Thales (Franta), Alpine Bau (Austria) - FCC Construccion (Spania) - Wiebe (Austria), Astaldi (Italia) - Swietelsky (Austria) - Alstom (Franta) - Euro Construct (Romania) - Dafora (Romania), precum si compania OHL ZS (Cehia).

Comisia de evaluare va verifica si analiza pana la 21 februarie documentele de calificare depuse.

Contractul va fi cofinantat de Comisia Europeana (85%), prin Fondul de Coeziune, si de guvern (15%) cu fonduri de la bugetul de stat si vizeaza modernizarea liniei astfel incat trenurile de calatori sa poata circula cu viteza de 160 kilometri pe ora.

Citeste si:

Durata contractului pentru executia lucrarilor de constructii si instalatii este de 36 de luni de la data atribuirii.

Tronsonul face parte din Coridorul de Transport IV Pan-European, care, in Romania, are traseul Curtici-Simeria-Brasov-Bucuresti-Constanta.
In prezent, pe Coridorul IV se lucreaza pe tronsoanele Campina-Predeal si Bucuresti-Constanta, care urmeaza sa fie finalizte in vara, cu o intarziere de peste un an.