Filiala locala a Teva Pharmaceuticals, cel mai mare producator de medicamente generice la nivel mondial, a inregistrat anul trecut o crestere a vanzarilor de 65% fata de 2009, pe fondul avansului produselor nou lansate, dar si al celor din arii terapeutice precum neurologia si osteoporoza.
Medicamentele generice din portofoliul Teva Pharmaceuticals Romania au raportat o dublare a vanzarilor comparativ cu anul precedent. In 2010, compania a lansat 15 noi molecule in arii terapeutice precum oncologie, cardiologie si neurologie.

Medicamentele generice reprezinta acele medicamente iesite de sub protectia patentului/copii ale celor orginale (medicamente princeps), cu care sunt echivalente din punctul de vedere al compozitiei si al efectelor terapeutice. Pretul medicamentului generic este in Romania reglementat la un nivel maxim de 65% din cel al originalului cu care este echivalent.

Planurile pentru 2011 vizeaza consolidarea afacerii si diversificarea portofoliului de produse. La nivel macro, asteptarea este ca in 2011 piata genericelor sa creasca cel putin in linie cu cresterea generala a pietei, in jurul a 10-12%, estimeaza oficialii Teva Pharmaceuticals Romania.

“Aceasta crestere ar fi o dinamica fireasca dupa multi ani de stagnare, impulsionata de pierderea mai multor patente si de un mai bun control al fondurilor”, a declarat Alina Luiceanu (foto), country manager al Teva Pharmaceuticals Romania.

Compania nu a precizat valoarea vanzarilor pe piata romaneasca. La nivel global, vanzarile companiei au avansat anul trecut cu 16%, pana la 16,1 miliarde de dolari, un nivel record in istoria grupului.

Citeste si:

INTERVIU WS: Ce planuri are cel mai mare producator de medicamente generice pentru Romania





Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri