Cresterea este raportata atat ca numar de mini watercoolere instalate, respectiv clienti noi care au apelat la acest serviciu, cat si din punct de vedere al consumului de apa imbuteliata la cutie de 10 litri, care a atins 3 milioane de litri.

In 2010 compania a avut vanzari de aproape 80 mil. litri de apa imbuteliata.

“Si in acest an continuam focusul pe segmentul rezidential, pentru care am lansat deja abonamente noi, adaptate fiecarui tip de consumator. De asemenea, o parte relevanta a strategiei noastre este continuarea integrarii Purificatorului Waterpia in oferta companiei noastre, din dorinta de a oferi o solutie completa de hidratare, adaptata oricarei nevoi. Pentru 2011 estimam o crestere volumica de pana la 5% si o usoara majorare a portofoliului de clienti, atat din randul companiilor, cat si a consumatorilor casnici”, a declarat Mihai Matyas (foto), director general La Fantana Romania.

In 2010 La Fantana a achizitionat Rokor Ecostyle, mutare prin care ajunge la o cota de piata de peste 80% pe segmentul purificatoarelor. La momentul semnarii tranzactiei, valoarea (enterprise value) afacerii Rokor Ecostyle a fost de 4,35 milioane de euro.

TRANZACTIA ZILEI: La Fantana cumpara Rokor Ecostyle, o afacere evaluata la 4,35 mil. euro

TRANZACTIA ZILEI: La Fantana cumpara Rokor Ecostyle, o afacere...

Citeste si:

Grupul La Fantana este prezent de peste 10 ani in Romania si are doua unitati de imbuteliere (Bucuresti si Talmaciu). In Romania compania are 450 de angajati.

La Fantana este prezenta si in Serbia unde detine o unitate de imbuteliere la Mitrovo Polje si 150 de angajati.

Compania are pe plan local o baza de 25.000 de clienti si un numar de 55.000 de watercoolere instalate la nivelul intregii tari.