Italia este noua tinta a pietelor financiare si toata lumea se roaga sa nu vina o noua criza titreaza Ziarul Financiar. Speriati de posibila cadere a Italiei, strainii au abandonat leul si bursa. Leul si Bursa de la Bucuresti au scazut cu 2% in ultimele doua zile, dupa ce investitorii internationali au reactionat nervos la temerile ca Italia si eventual Spania s-ar putea confrunta cu probleme fiscale similare cu cele care au trimis Grecia in corzi.

Agentiile de publicitate fac apel la transparenta, dar fara sa declare bugetele alocate la Google sau Yahoo, scrie DailyBusiness.

Discutiile pe marginea sistemului de masurare a investitiilor in publicitatea online au incins, zilele acestea, spiritele in randul membrilor BRAT, care s-au impartit in doua tabere. Pe de o parte, agentiile de publicitate cer transparenta prin monitorizarea campaniilor (dar nu si a celor de pe Google, Facebook si Yahoo). De cealalta parte, unii publisheri aduc in discutie clauzele de confidentialitate, care nu le permit dezvaluirea detaliilor din contracte.

Money.ro ne explica cum se propaga dezastrul in Europa si cand va cadea Italia.
Italia, al doilea I din PIIGS, e pe cale sa impartaseasca soarta "purceilor" mai mici. Italienii se finanteaza tot mai scump, dupa ce dobanzile la obligatiuni au trecut de niveluri record pe piata secundara. Toata lumea incearca sa scape de datoria peninsularilor si bani pentru bailout nu (prea) exista.

Citeste si:

Despre privatizarea Tarom, conditionata de scaderea costurilor si restructurare, puteti citi pe Fin.ro.
Compania trebuie sa ia masuri strategice pentru scaderea costurilor si restructurare inainte de privatizare, intrucat este dificil de gasit un investitor intr-o perioada de criza pentru aviatia europeana. Declaratia apartine secretarului general al Asociatiei Companiilor Aeriene Europene, Ulrich Schulte-Strathaus, care considera ca ,,daca Tarom este privatizata sau nu, nu conteaza foarte mult. Ceea ce conteaza cu adevarat este ca managementul companiei sa poata lua masuri strategice”.

Avioanele Airbus vor avea piese de la Ghimbav, titreaza Adevarul. Concernul franco-german EADS a inaugurat ieri la Ghimbav, judeţul Braşov, fabrica de componente pentru aeronavele Airbus, investiţie de 46 de milioane de euro. Primul avion Airbus cu piese româneşti se pregăteşte deja de decolare. Este un model A320 al companiei Air Berlin.