Societatile comerciale din Italia au investit si vor continua sa investeasca in sectorul agricol din Romania, fiind interesate de sectorul legume-fructe, biodisel sau orez, a declarat, miercuri, minstrul agriculturii din Italia, Paolo de Castro
"Vrem sa construim o alianta puternica intre tarile noastre. Romania este primul partener comercial al Italiei si suntem interesati sa ajutam la consolidarea acestei relatii. De asemenea, exista multe proiecte in derulare privind aplicarea politicii agricole comune", a spus Paolo de Castro.

Acesta a precizat ca, in prezent, firmele din Italia gestioneaza in Romania 300.000 de hectare de teren agricol , in afaceri cu legume, fructe si orez.

"Cu siguranta, numarul investitorilor va continua sa creasca, fiind de interes domenii precum producerea de biodisel sau cultivarea orezului", a mentionat ministrul italian al Agriculturii, Paolo de Castro.

Potrivit datelor furnizate de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR), miercuri, pentru NewsIn, Romania a exportat in Italia produse agroalimentare in valoare de 110 milioane de euro si a importat produse in valoare de 120 de milioane de euro, in 2006.

Principalele produse agroalimentare exportate de Romania in Italia in 2006 au fost: ovine, cereale, legume proaspete sau refrigerate, seminte de floarea soarelui sau cai. in egala masura, Romania a importat din Italia cafea, carne de porc, produse de brutarie si patiserie, vin, ulei de masline si tutun.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri