"Am fost nemultumit pentru ca nu se rezolvase problema terenurilor in zona Moara Vlasiei, motiv pentru care am numit un nou manager de proiect pentru sectiunea Moara Vlasiei-Ploiesti. Narcis Neaga, cel care era pana acum manager de proiect pentru intreg tronsonul Bucuresti-Ploiesti, se va ocupa de portiunea Bucuresti-Moara Vlasiei si de problema concesionarii tronsonului de la Comarnic. Neaga m-a informat ca nu are capacitatea de a se ocupa singur de intreg proiectul", a precizat, citat de NewsIn, ministrul transporturilor.

Managerul de proiect al sectiunii Moara Vlasiei-Ploiesti va fi Raul Mag, inginer in cadrul departamentului tehnic al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, acesta facand parte din echipa care s-a ocupat de intreg proiectul Bucuresti-Ploiesti.

Ministrul transporturilor, Ludovic Orban, a declarat pe 23 august, cu ocazia unei vizite pe doua din santiere unde se lucreaza la autostrada Bucuresti-Brasov, ca managerul proiectului Moara Vlasiei-Ploiesti, Narcis Neaga, ar putea fi schimbat pentru ca nu a predat schita amplasamentului.

Citeste si:

Autostrada Bucuresti – Brasov va fi corelata cu autostrada Brasov – Cluj - Bors si va asigura o legatura directa intre Romania, centrul si vestul Europei. Traseul autostrazii incepe din sectorul 2 al municipiului Bucuresti si se continua pe teritoriul judetelor Ilfov si Prahova.

Lungimea totala a sectorului de autostrada Bucuresti-Ploiesti va fi de 61,8 km. Tronsonul a fost impartit pe doua portiuni, respectiv Bucuresti- Moara Vlasiei(19,5 Km) si Moara Vlasiei-Ploiesti (41 km), lucrarile fiind executate de consortiile Pizzarotti &Tirrena si, respectiv, Euroconstruct format din firmele PA&CO International, Euroconstruct Trading 98, UMB Spedition si Comaxa.