AXA Life Insurance, fosta Omniasig Asigurari de Viata, isi propune ca in urmatorii cinci ani sa se plaseze in Top 3 asiguratori de viata pe piata locala pe segmentul new business, prin dezvoltarea unei strategii de afaceri orientata in jurul pozitionarii brandului, a declarat Violeta Ciurel, CEO al companiei.
„Ne propunem ca intr-un termen scurt sa ajungem unul dintre cei mai importanti jucatori din Romania, in special pe segmentul de viata. Am creat o strategie de dezvoltare rapida pentru cresterea cotei de piata, astfel incat pe termen mediu sa fim printre primii 5 jucatori locali in piata asigurarilor de viata din punct de vedere al achizitiei de noi clienti”, a declarat Violeta Ciurel (foto).

Astfel, in urmatorii trei ani compania vizeaza o plasare intre primele cinci companii de profil, printr-o crestere organica si atragerea de noi subscrieri, iar pana in 2016 sa ajungem intre primele trei, in functie de valoarea primelor subscrise din contracte noi (new business). Din punct de vedere al planurilor tarifare, Violeta Ciurel a explicat a acestea se vor situa la nivelul pietei.

AXA Life Insurance a deschis patru agentii stradale in Capitala, de la inceputul acestui an, iar alte sase sunt in curs de finalizare. Pana la sfarsitul acestui an, compania estimeaza ca va deschide pana la 30 de agentii stradale. De asemenea, compania are un target de 600 de angajati in acest an.

Violeta Ciurel a fost numita la conducerea companiei in a doua jumatate a anului trecut. In Romania, grupul AXA a preluat in 2010 pachetul majoritar de actiuni detinut de Vienna Insurance Group la compania Omniasig Life Insurance.

Managerul AXA Life Insurance a refuzat sa ofere detalii despre obiectivele financiare, insa a explicat ca strategia companiei este de trece pe profit in urmatorii trei ani. De asemenea, ea a precizat ca este exclusa o noua achizitie pe plan local. Portofoliul actual al companiei este de aproximativ 45.000 de polite.

In 2009, fosta Omniasig Asigurari de Viata a inregistrat pierderi in valoare de 14,2 milioane de lei, in crestere comparativ cu anul precedent (10,3 milioane de lei), potrivit datelor CSA. Subscrierile companiei au totalizat in 2009, suma de 26 milioane de lei, insa in cursul anului 2010 veniturile din prime au scazut la 16,52 milioane de lei, potrivit datelor UNSAR.

Compania ofera persoanelor fizice si juridice o gama larga de asigurari de viata (incluzand protectie personala, economii pentru educatia copiilor sau pentru varsta pensionarii) precum si de sanatate.

Grupul francez AXA este declarata prima companie de asigurari de viata pe plan mondial, conform unui clasament bazat pe valoarea primelor nete incasate in 2009. AXA dispune de 214.000 de angajati la nivel global si 95 de milioane de clienti in 61 de tari.

Brandul AXA a fost creat in 1985 in Franta ca rezultat al fuziunii companiilor Mutuelles Unies si Drouot in 1982. Pe parcursul anilor, AXA si-a extins operatiunile in America de Nord in 1991 si in Asia incepand cu anul 1995.

La finalul anului 2010, veniturile AXA (conform IFRS) au insumat 90,9 miliarde de euro. Valoarea activelor gestionate de AXA este de 1,104 miliarde euro.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Marius Alexandru Stanciu
Absolvent al Facultatii de Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si al unui program de Master, cu specializarea Economie Europeana, sustinut in aceeasi institutie, Marius Alexandru Stanciu dispune de o experienta jurnalistica de peste 12 ani, dobandita in cadrul redactiei Wall-Street.ro si acopera din punct de vedere editorial evenimente si interviuri din piata imobiliara, piata asigurarilor si pensii private.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri