Dorind sa vina tot mai aproape de clientii sai, banca a deschis unitati atat in localitatile in care era deja prezenta, intarindu-si astfel pozitia pe piata respectiva, dar a patruns si in orase noi, fapt care a sporit vizibilitatea BT.
       
In plus, pentru a oferi clientilor - in numar tot mai mare - un mediu placut si confortabil, Banca Transilvania a continuat, inclusiv in acest an, programul de modernizare si relocare a 11 unitati pe care le detinea deja.
       
"Banca s-a dezvoltat spectaculos, mai ales in ultimii doi ani, ajungand la peste 750.000 de clienti si la o cota de piata semnificativa la nivel national - 3,9 la suta - datorita strategiei implementate, de crestere rapida. in anul 2006 continuam deschiderea de sucursale si agentii, avand sprijinul actionarilor pentru a investi nu mai putin de 30 milioane euro in acest proiect", a declarat Robert C. Rekkers, directorul general al Bancii Transilvania.
       
Pe langa unitatile operationale, reteaua teritoriala BT cuprinde si doua cafenele bancare in Bucuresti, respectiv Constanta, BT Café™. Aceste locatii sunt destinate in special oamenilor de afaceri, care au aici posibilitatea efectuarii de operatiuni bancare, dar si de a servi produse specifice unei cafenele.
       
La sfarsitul anului 2006, Banca Transilvania va avea aproximativ 300 de unitati. in perioada imediat urmatoare in Cluj-Napoca vor incepe lucrarile de amenajare a Sediului Central al Grupului Financiar Banca Transilvania, iar in Bucuresti va fi construit Sediul Regional Bucuresti, in zona Baneasa.
       
"Banca Transilvania este astazi un brand puternic, reprezentat, in primul rand, de oamenii sai. Echipa BT cuprinde peste 3.500 de angajati dedicati si profesionisti. stim sa dam valoare echipei bancii pentru ca aceasta este cea mai de pret resursa a companiei", a mentionat Robert C. Rekkers.
       
Datorita numarului considerabil de locuri de munca, creat de Banca Transilvania, coroborat cu cresterea accelerata a numarului de unitati, banca a obtinut premiul "Best Job Creation Story", in 2006, din partea publicatiei "Business Review".