Noul site este structurat in doua parti: portalul de leasing destinat publicului larg si partea corporate care vizeaza un public preponderent business. Portalul de leasing aduce vizitatorilor informatii bine structurate si permanent actualizate: oferte si calculatii de leasing pentru auto si echipamente, proceduri de finantare, sfaturi ale specialistilor precum si posibilitatea de a interactiona in timp real cu personalul companiei prin trimiterea de intrebari si solicitarea unor intalniri cu reprezentantii International Leasing.

Noua interfata grafica este mai prietenoasa si permite o navigare mai rapida in site in functie de cerintele fiecarui vizitator, informeaza un comunicat al companiei.

„Oferirea unor servicii financiare de calitate este o conditie esentiala si am dorit ca acest lucru sa se reflecte si pe internet. Impartirea site-ului in doua sectiuni a fost gandita ca o solutie pentru a satisface nevoile fiecarui vizitator si pentru a inlesni modul de navigare in site. Pe de o parte dorim sa ne adresam unui public business, dar in acelasi timp vrem sa acordam importanta cuvenita oricarei persoane interesate de serviciile companiei si de incheierea unui contract de leasing”, a declarat Toni Tataru, CEO International Leasing – IFN SA.

Citeste si:

International Leasing este prezenta pe internet inca din anul 2002, fiind printre primele companii de profil care si-a construit o imagine online.

„Inca de la inceput International Leasing s-a dovedit un client activ si deschis la noile tendinte de pe internet, existand in permanenta dorinta de imbunatatire. Faptul ca lucram alaturi de International Leasing de peste 4 ani si am reusit sa evoluam impreuna in aceasta perioada ne da incredere in noi si in serviciile oferite”, a afirmat Vlad Tocae, managing director ROM NET – agentie specializata in servicii web, strategii de comunicare si marketing online. International Leasing – IFN SA a fost constituita in decembrie 1995 ca prima companie independenta de leasing cu capital integral romanesc.