Raiffeisen Bank a fost prezenta la targul "Luxury Show" cu marca Raiffeisen Exclusive, adresata clientilor cu cu disponibil in cont de peste 40.000 euro, fiind singura banca prezenta in cadrul acestei expozitii, a informat un comunicat al bancii.

"Lansata in cursul acestui an, Raiffeisen Exclusive consta in oferirea, in anumite locatii ale bancii situate in principalele orase din Romania, a unui spatiu dedicat (Exclusive corner) si a unui bancher personal care poate oferi rapid si eficient, consultanta si produse sau pachete personalizate", se arata in comunicat.

Raiffeisen Exclusive ofera clientilor produse de economisire si investitii, "in functie de suma disponibila si de apetitul de risc al fiecarei persoane", insa plasamentele preferate de clienti in acest moment sunt depozitele bancare clasice. "Alte produse din ce in ce mai solicitate sunt depozitele structurate, oferite de divizia Trezorerie a Raiffeisen Bank, oportunitati de plasament pe termen scurt cu un grad de risc mai ridicat si cu randamente mai mari decat depozitele clasice", se mentioneaza in comunicat.

Citeste si:

Aparitia unor pachete bancare personalizate vine pe fondul dezvoltarii pietelor de capital, care stimuleaza apetitul pentru risc al clientilor. "Din acest motiv, in ultima vreme, clientii iau in considerare si alternative de investitii mai sofisticate, precum actiunile si obligatiunile cotate pe piata de capital si tranzactionate prin intermediul Raiffeisen Capital&Investment sau fondurile de investitii administrate de Raiffeisen Asset Management", se mai arata in documentul citat.

Raiffeisen Bank este a treia banca din Romania, cu active de 12,6 miliarde lei (3,5 miliarde euro) si o cota de piata de 8,31% la sfarsitul lunii septembrie, arata statisticile Bancii Nationale a Romaniei. Banca are o retea de 254 unitati si peste 4.500 de angajati, potrivit reprezentantilor bancii.