"Marca nostra unita reprezinta promisiunea de a ne servi clientii ca o singura companie, ca un singur Citi. Aceasta este, deja, una dintre cele mai cunoscute si apreciate marci in ce priveste serviciile financiare la nivel global. Cercetarile si analizele noastre globale au confirmat ca numele de Citi este o marca foarte eficienta in multe limbi, pe multe piete si platforme tehnologice. Cei mai multi dintre clientii nostri ne recunosc, deja, sub acest nume", a spus presedintele-director general al grupului Citigroup, Charles Prince.

Compania a mai anuntat ca va vinde simbolul umbrelei rosii, dobandit in 1993 odata cu achizitionarea companiei St. Paul Travelers. Vanzarea trebuie sa fie aprobata de autoritatile de supraveghere si e posibil sa se finalizeze in martie. Castigurile nete obtinute din vanzarea "umbrelei" vor acoperi cheltuielile viitoare cu introducerea noii marci, potrivit reprezentantilor grupului.

"Cercetarile noastre au aratat ca marca umbrelei rosii era asociata mai mult cu serviciile de asigurari, care era specialitatea firmei St. Paul Travelers", a mai spus Charles Prince. Incepand cu al doilea trimestru al acestui an, grupul va folosi drept simbol numele Citi scris cu argintiu si un arc rosu, pentru majoritatea operatiunilor sale.

Citeste si:

Compania isi va desfasura activitatile sub numele de Citi, dar isi va mentine denumirea legala de Citigroup Inc. De asemenea, numele subsidiarelor sale vor ramane neschimbate.

Citigroup are peste 200 milioane clienti la nivel global si activeaza in peste 100 tari. Grupul financiar este prezent in tara noastra prin Citibank Romania, care avea active de 2,43 miliarde lei (718,9 milioane euro) la sfarsitul anului trecut si controla 1,41% din piata bancara romaneasca, dupa cum arata datele Bancii Nationale a Romaniei.