Volumul total de prime brute subscrise s-a ridicat la 296 milioane lei (83,9 milioane euro), cresterea in lei fata de anul 2005 fiind de 129%, cu mult superioara mediei pietei asigurarilor.

Aceasta crestere a provenit atat din activitatea de asigurari de non - viata, unde volumul de prime brute subscrise a fost de 255 mil. lei (135 % mai mult fata de 2005), cat si din cea de asigurari de viata, volumul de prime subscrise, 41 milioane lei, a fost cu 97 % mai mare decat in anul anterior. Cresteri au fost inregistrate la toate clasele de asigurari practicate, dar in principal in asigurarile de raspunderi generale, incendiu, Casco si asigurari individuale de viata.

Volumul mare de prime subscrise s-a realizat prin toate canalele de vanzare, Directia Centrala, Sucursala Bucuresti, cele 76 de unitati teritoriale si brokeri. Numarul agentilor de asigurare a crescut pe parcursul anului 2006 de la 1552 la aproximativ 3000.

Citeste si:

Anul 2006 a adus o serie de produse noi in portofoliul companiei: Generali Investment Unit Solution – asigurare de viata cu componenta investitionala, Cartea Verde si Asist Plus Extra, serviciu de asistenta rutiera. De asemenea, in anul precedent a fost incheiat un parteneriar cu ING Bank pentru distributia asigurarilor de locuinta si a asigurarii de tip Casco si, nu in ultimul rand, trebuie mentionata majorarea capitalului social de la 30.000.000 lei la 50.000.000 lei.

O contributie consistenta in obtinerea acestor rezultate au avut-o campaniile de marketing, publicitate si promovare a produselor, intensificarea participarilor la targuri, expozitii si alte evenimente care s-au reflectat in cresterea notorietatii brand-ului “Generali”.

Toate acestea au avut drept consecinta cresterea cotei de piata de la 3 % in 2005 la peste 5 % in 2006, o tinta care a fost prevazuta sa fie atinsa la finalul anului 2007.