Romexterra Bank dispune, incepand cu luna mai, de o interfata On-Line intre sistemul software central al bancii (sistem On-Line cu toate unitatile teritoriale ale bancii) si sistemul de gestionare al tranzactiilor prin carduri, unificand astfel conturile curente cu cele de card, informeaza un comunicat al bancii.

"Obiectivul urmarit a fost unificarea conturilor curente cu cele de card pentru a oferi o functionalitate sporita si un acces mai facil la disponibilitati", a declarat directorul directiei carduri Romexterra Bank, Daniel Indreica.

Un foarte mare avantaj este constituit de faptul ca, orice canal alternativ de acces la conturi, cum sunt Internet Banking (TerraBanking) sau Mobile Banking (TerraM), servicii aflate in portofoliul bancii, va putea fi utilizat fara restrictii pe contul de card care are acum deplina functionalitate a contului curent.

Modul de interfatare Off-Line este, deocamdata, specific majoritatii bancilor romanesti care isi desfasoara activitatea de carduri prin intermediul unor procesatori externi, Romexterra Bank fiind prima banca din aceasta categorie in Romania, care dispune la aceasta data de o interfata On-Line.

Interfata este un set complex de aplicatii software, precum si de reguli de functionare, care conecteaza doua sisteme complet diferite, permitand schimbul de informatii in baza unor elemente comune.

"Elementul comun este contul clientului care, in contextul On-Line, trebuie sa functioneze dupa toate regulile specific bancare, sa fie accesibil atat de la ghiseul bancii, cat si la orice tranzactie non-ghiseu, cum ar fi: retragerile de numerar de la ATM-uri, plati efectuate la comercianti, Internet Banking, Mobile Banking", a mai spus Indreica.

Solutia implementata de Romexterra Bank, permite sincronizarea miscarilor efectuate pe debitul unui cont de card cu sistemul procesatorului, aducand astfel un plus de valoare serviciilor atasate cardurilor emise de banca.