Incepand de astazi, sistemul informatic permite diversificarea serviciilor asigurate de sistemul de carduri al BCR. Sistemul de carduri este conectat online la sistemul informatic centralizat al bancii (SIBCOR v2), ceea ce permite efectuarea, in timp real, a tuturor operatiunilor cu carduri, inclusiv alimentarea conturilor si plata facturilor, se arata in comunicat.

"Aceasta imbunatatire a sistemului de carduri este unul dintre pasii importanti pe care BCR ii face pentru implementarea conceptului de cont unic al unui client, fapt ce va permite o imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor. De astazi, fiecare card este atasat unui cont curent in care posesorii de card vor putea efectua si alte operatiuni decat cele cu carduri”, a declarat directorul executiv al directiei carduri a BCR, Octavian Costache.

BCR a oprit, la sfarsitul saptamanii trecute, sistemul informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri. Operatiunea a fost realizata cu peste zece ore mai devreme decat era programat. “Prin amploarea sa si prin viteza de realizare, operatiunea constituie o premiera in Romania. In mai putin de doua zile, aproximativ doua milioane de conturi de card au fost transferate in sistemul IT SIBCOR v2 (in care se vor efectua operatiunile, centralizat la nivel de client si de cont) si au fost transformate in conturi curente, cu pastrarea tuturor functionalitatilor aferente cardurilor”, a spus seful proiectului de integrare carduri al BCR, Bogdan Nicolae.

Citeste si:

BCR vrea sa deruleze, in acest an, si alte proiecte pentru a asigura o mai buna flexibilitate a ofertei de produse si servicii.

BCR, membra a grupului Erste Bank, este cea mai importanta institutie bancara din Romania, gestionand active de peste 14 miliarde euro. BCR are, in prezent, 495 sucursale si agentii, emite 23 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalate peste 1.300 bancomate (ATM) si 11.000 aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS).