Serviciul InfoCenter a fost prelungit cu trei ore, pana la ora 21 si s-au pus bazele pentru colaborarea in domeniul serviciilor de telemarketing si email pentru clientii sau potentialii clienti ai CEC. Serviciul pentru rezolvarea problemelor IT din cadrul CEC (Service Desk) este punctul unic de contact in caz ca un echipament IT sau un serviciu online nu functioneaza corect. Obiectivele operationale constau in preluarea si inregistrarea incidentelor, rezolvarea acestora, precum si feedback catre utilizator.

Colaborarea dintre cele doua societati a inceput in mai 2006 si a avut ca obiect servicii de Contact Center, la care s-au adaugat, pe parcurs serviciile de FrontDesk (la ghiseele bancii) si apoi ServiceDesk.

Ascenta este brandul sub care au fost reunite din noiembrie 2006 departamentle specializate ale Softwin in consultanta IT si solutii software specifice. El este in momentul de fata unul din primii doi furnizori in zona serviciilor financiare. Cele mai importante marci ale Softwin sunt BitDefender care ofera solutii si servicii antivirus si de securitatea datelor si Intuitext, dedicat instruirii si educatiei electronice.

Casa de Economii si Consemnatiuni CEC-S.A. se situeaza, potrivit celor mai recente statistici, pe locul sase in sistemul bancar romanesc. CEC a obtinut un profit brut de 24 milioane lei in primul trimestru al acestui an, cu 60% mai mare decat cel afisat pentru acelasi interval al anului trecut, pe fondul avansului portofoliului de credite cu 60% in ultimul an, potrivit datelor financiare ale bancii. CEC detine o retea de 1.393 sucursale si agentii.