Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a autorizat 28.241 agenti de marketing recrutati de AAV Broker de Pensii Private, companie din cadrul Aviva Romania, care se ocupa de vanzarea pensiilor obligatorii (pilonul II).
Alti 1.860 de agenti de marketing asteapta autorizatia de la CSSPP pentru a vinde pensii private pe pilonul II. Inainte de a fi autorizati, agentii de marketing ai Aviva au parcurs in ultimele luni un stagiu de pregatire in trei etape.

"Aviva a fost printre primele companii care a primit decizia de autorizare din partea CSSPP, atat pentru compania sa de pensii, cat si pentru fondul sau de pensii private - Pensia Viva. Intentionam sa ne cream un avantaj competitiv inca de la inceput si sa oferim clientilor nostri servicii de calitate superioara prin intermediul celei mai bune forte de vanzari de pe piata", a declarat directorul executiv al Grupului Aviva Romania, Shah Rouf.

Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat SA tinteste un numar de clienti cuprins intre 500.000 si un milion care sa aleaga "Pensia Mea", iar pentru a atinge acest obiectiv, compania investeste 4 milioane euro in publicitate.

AAV Broker de Pensii Private face parte din Grupul Aviva, cel mai mare asigurator din Marea Britanie. Grupul are 535 miliarde euro active in administrare, care reprezinta banii celor peste 40 de milioane de clienti din toata lumea. In Romania, Aviva are peste 430.000 de clienti, fiind prezenta in 19 orase.

Aderarea participantilor la un fond de pensii pe pilonul II va incepe la 17 septembrie si va dura patru luni. Dupa aceasta perioada, cei care nu au optat pentru un fond de pensii vor fi distribuiti in mod aleatoriu catre fondurile autorizate, pe baza unui sistem informatic, potrivit CSSPP.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri