Adriana Filip (foto) a fost numita director de marketing al grupului Aviva Romania pentru a coordona activitatea echipelor de dezvoltare de produse, publicitate si relatii publice si marketing pentru canale de distributie. Aceasta s-a alaturat echipei Aviva Romania in luna decembrie 2005, ocupand pozitia de director de programe, principalul proiect coordonat fiind cel de lansare a companiei Aviva pe piata pensiilor private obligatorii (pilonul II) si facultative (pilonul III).

Inainte de a se alatura echipei Aviva, Adriana Filip a facut parte din echipa de coordonare a proiectelor din cadrul Raiffeisen Bank, unul dintre proiectele importante derulate sub conducerea ei fiind cel legat de implementarea Basel II. In 2002, a absolvit Programul Romano – Canadian, Master of Business Administration organizat de Academia de Studii Economice din Bucuresti si Universitatea din Ottawa, avand specializarea Marketing.

Noul director de operatiuni al grupului Aviva Romania este Corina Bimbasa, care s-a alaturat echipei operationale Aviva pe postul de manager de servicii pentru clienti, la inceputul lui 2007. Corina Bimbasa a fost unul din membrii importanti ai echipei de proiect pentru pensii si a pus bazele "call center-ului" dedicat clientilor interni si externi. De pe noua pozitie, Bimbasa va coordona departamentele de relatii cu clientii, underwriting si administrare a politelor, atat pentru compania de asigurari de viata, cat si pentru compania de pensii.

Corina Bimbasa a absolvit Academia de Studii Economice, cu specializarea Marketing, si detine o diploma de master
in Comunicare si Relatii Publice. Inainte de a se alatura echipei Aviva, ea a ocupat pozitii manageriale si non manageriale in cadrul departamentelor de relatii cu clientii ale unor companii importante ca Vodafone si Celetem IFN.