OTPdirekt are in componenta sa un Contact Center tranzactional si informational, Internet Banking si Alerte SMS si se adreseaza tuturor tipurilor de clienti: persoane fizice, persoane fizice autorizate, IMM-uri, precum si clientilor din segmentul corporatii.

Prin structura sa, serviciul OTPdirekt ofera fiecarui client posibilitatea de a-si accesa conturile si de a face plati in lei si valuta, de a efectua schimburi valutare sau depozite atat prin internet, cat si prin telefon, in functie de preferinta si in conditii de maxima securitate, prin identificarea dinamica pusa la dispozitie de dispozitivul special numit token. Astfel, beneficiul major al serviciului OTPdirekt consta in faptul ca utilizatorul nu este obligat sa mearga la o unitate operationala a bancii pentru a face o operatiune sau pentru a afla informatii despre conturile proprii.

Prin serviciul OTPdirekt, orice client OTP Bank Romania isi poate verifica gratuit soldul contului in orice moment si de oriunde din lume. Serviciul OTPdirekt si-a dovedit utilitatea in efectuarea operatiunilor bancare in timp real si la costuri reduse.

Citeste si:

Tranzactiile efectuate prin OTPdirekt sunt comisionate cu pana la 50% reducere fata de comisionul perceput la ghiseu. Nu in ultimul rand, serviciul OTPdirekt vine in ajutorul celor care se afla intr-o permanenta lupta cu timpul. Astfel, prin OTPdirekt - Alerte SMS, utilizatorul este informat in timp real si direct pe telefonul mobil despre soldul contului la inceput de zi bancara, despre orice debitare/creditare a conturilor selectate, precum si despre orice activitate a cardului bancar.

Prin beneficiile pe care le ofera, OTPdirekt este un canal electronic foarte important pe partea operationala. In prezent, prin acest serviciu se efectueaza mai mult de 50% din numarul tranzactiilor interbancare din cadrul OTP Bank Romania.