Raiffeisen Bank reaminteste clientilor sai sa nu raspunda mesajelor electronice in care li se cere numarul de card si codul PIN, pentru a evita situatiile generate in ultima perioada de atacurile de tip phishing.

De asemenea, banca atrage atentia ca institutia nu solicita in nicio situatie, prin mesaje e-mail, informatii confidentiale de tipul parolei, a numarului de card sau a codului PIN, date care nu trebuie divulgate sub nici un motiv.

"Nu raspundeti unor astfel de mesaje, ci va rugam sa le redirectionati catre banca pe adresa de mail: centrala@rzb.ro sau sa le semnalati la numarul de telefon 0800.802.02.02", se precizeaza in comunicatul bancii.

Citeste si:

Raiffeisen Bank Romania este a treia banca dupa active de pe piata romaneasca si are o retea de peste 450 de unitati.

De la inceputul acestui an pana in prezent, si clienti ai altor banci, printre care Bancpost, Piraeus Bank, BRD-SocGen sau BCR, au fost tinta unor atacuri de tip phishing.