Pana la 1 septembie, clientii Allianz aveau posibilitatea sa achite primele de asigurare prin transfer bancar, prin birourile Allianz si prin intermediul reprezentantilor companiei.

Prin parteneriatele incheiate cu unele banci, Allianz-Tiriac Asigurari pune la dispozitia clientilor sai una dintre cele mai extinse retele de colectare a primelor de pe piata locala a asigurarilor.

"Prin extinderea si imbunatatirea dispersiei retelei de colectare, plata primelor de asigurare devine o operatiune mult mai accesibila tuturor clientilor Allianz-Tiriac din tara. In acelasi timp, multiplele optiuni de plata puse la dispozitia clientilor ridica substantial gradul de flexibilitate al sistemului de colectare", a declarat Ileana Cucos, directorul executiv de vanzari si marketing din cadrul Allianz-Tiriac Asigurari.

In acelasi timp, au fost introduse in premiera doua noi modalitati de plata a primelor de asigurare aferente politelor emise de Allianz-Tiriac: Internet banking si debit direct.

Citeste si:

Noul sistem inseamna in primul rand o retea mult mai extinsa de colectare in numerar, in conditiile in care plata in numerar ramane in continuare metoda de plata preferata in randul populatiei.

Clientii Allianz-Tiriac vor putea plati primele de asigurare in numerar la oricare din cele peste 800 de agentii BRD Groupe Societe Generale (BRD), la ghiseele celor aproape 200 de unitati UniCredit Tiriac Bank, precum si la peste 1.400 de unitati CEC Bank.

La acestea se adauga casieriile sucursalelor Allianz-Tiriac si automatele pentru plata facturilor cu cod de bare ROBO-BRD. Astfel, clientii Allianz-Tiriac au la dispozitie, in total, aproape 2.800 de puncte pentru platile in numerar, potrivit companiei.

Plata primelor de asigurare poate fi facuta prin intermediul celor 1.403 bancomate (ATM) ale BRD si a celor 422 de bancomate ale UniCredit Tiriac Bank.