De asemenea, in 2009, BCR estimeaza ca va atrage inca 400.000 de clienti utilizatori ai pachetului de cont curent.

"Dupa lansare, a urmat o perioada mai dificila din punctul de vedere al acceptarii produsului, insa, per total, evolutia numarului de clienti a fost conform asteptarilor", a explicat Mititelu, directorul executiv al directiei de dezvoltare afaceri si produse retail din cadrul BCR.

La sfarsitul anului trecut, numarul clientilor pentru pachetul de cont curent era de aproape 35.200, iar dupa primul trimestru al anului 2008, BCR a ajuns la 95.000 de clienti pe acest produs.

Dupa primele sase luni ale acestui an, aproape 201.000 clienti utilizau pachetul cont curent al BCR pentru ca, la 5 septembrie 2008, numarul clientilor sa ajunga la 267.874.

Cardul de debit si contul curent in lei, cele mai utilizate produse ale BCR
Potrivit unui raport anual pregatit de GFK Customer Research pentru BCR, cele mai des utilizate dintre produsele si serviciile BCR sunt cardul de debit, cu 41%, si contul curent in lei, cu 35%.

De asemenea, 4% dintre clientii care au participat la cercetare folosesc desoperitul de cont. Al treilea dintre cele mai utilizate produse ale BCR este creditul pentru nevoi personale, cu 27%, urmat de cardul de credit, cu 16%.

Citeste si:

Studiul a fost realizat pe o baza de 3.116 clienti ai bancii.

Dintre utilizatorii pachetului de cont curent, cei mai multi au varste cuprinse intre 30 si 40 de ani, acestia reprezentand aproximativ o treime din numarul total al utilizatotilor pachetului. Dintre acestia, peste 19% sunt barbati si peste 14% sunt femei.

Aceasta categorie este urmata de cea a utilizatorilor sub 30 de ani, respeciv 14,54% clienti barbati si 9,84% clienti femei.

De asemenea, la 5 septembrie 2008, cei mai multi utilizatori, respecitv 23,25%, erau din regiunea Bucuresti-Ilfov, urmata de regiunea Sud-Est, cu aproximativ 17% dintre utilizatori.

Pachetul de produse si servicii asociate contului curent este disponibil in doua variante, Esential si Esential Plus, si cuprinde componente standard precum contul curent cu card de debit atasat, overdraft, serviciul de operatiuni prin canale alternative - internet sau telefon, precum si componente cu caracter optional, cum ar fi direct debit sau plata facturilor la bancomat.