MasterCard Europe a analizat cheltuielile in strainatate realizate cu cele peste 350 de milioane de carduri MasterCard si Maestro, in 24 de tari, pe tot parcursul anului trecut. Raportul arata ca valoarea cheltuielilor in strainatate, in anul 2004, a fost de 13,9 miliarde de euro, o crestere cu 12% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

El indica, de asemenea, doua noi tendinte de crestere: o crestere cu 22% a tranzactiilor internationale pe carduri de debit si o crestere cu 67% a tranzactiilor online internationale, realizate prin intermediul Internetului, telefonului sau prin comanda postala. Consumatorii folosesc tot mai des cardurile pentru a face cumparaturi in cadrul unei piete virtuale unice, la nivel global.

Cresterile inregistrate pe cardurile de credit, de 5%, au fost net depasite de cresterile inregistrate de volumul brut al tranzactiilor cu carduri de debit - cu 22%, acestea din urma ajungand la 2,6 miliarde de euro. Valoarea tranzactiilor internationale realizate pe Internet a crescut cu 67%, atat pe debit, cat si pe credit, ajungand la 4,5 milioane de euro pe debit si, respectiv, la 1,16 miliarde de euro pe credit.

Libertatea de a calatori si de a efectua tranzactii internationale de care se bucura in prezent posesorii de carduri din tarile Europei de Est, din Rusia, Ucraina, Romania, Ungaria si Polonia, se reflecta intr-un ritm accelerat de crestere a volumului de cheltuieli pe card, care depaseste cu mult media europeana.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri