Noile produse completeaza cele aproximativ 50 de programe de carduri co-branded si multi-merchant pe platforma MasterCard existente pe piata locala.

„In prezent, clientii institutiilor financiare au nevoie de mai mult decat un simplu instrument de plata, de aceea incurajam si sustinem diversificarea ofertei emitentilor”, sustine Cosmin Vladimirescu, country manager Romania si Moldova, MasterCard Europe.

Partenerii financiari alaturi de care MasterCard a dezvoltat programe co-branded in 2010 sunt BRD Finance, Libra Bank, BCR si, cel mai recent, Alpha Bank.

Citeste si:

"Tocmai datorita beneficiilor suplimentare oferite de retailerii parteneri, cardurile co-branded se bucura in continuare de o mare popularitate. Reducerile, punctele de fidelitate, plata in rate fara dobanda - toate acestea aduc avantaje certe, deopotriva pentru consumatori si comercianti. In plus, este foarte important ca produsul sa se adreseze categoriei de public potrivite, pentru ca tendinta pe piata la ora actuala este <un produs special pentru mine>, mai degraba decat <un produs pentru oricine>. Acesta este si motivul pentru care efectuam studii de piata, care sa ne permita sa identificam si sa ne adresam fiecarui segment de clienti cu produsele potrivite", explica Cosmin Vladimirescu.

BRD Finance a lansat doua carduri de credit cu Altex si Media Galaxy, prin intermediul carora posesorii au acces la promotii speciale in cadrul celor doua lanturi de magazine. Libra Bank a lansat impreuna cu portalul pentru femei Eva.ro un card cu dubla functionalitate, de debit si credit, ce ofera reduceri la comerciantii parteneri. BCR si Wizz Air au lansat primul card co-branded pe segmentul de zboruri low-cost din Romania. Alpha Bank si Cosmote Romania ofera posesorilor 3% reducere la plata cu cardul a facturilor telefonice, precum si 3% reducere pentru telefoanele si accesoriile cumparate din magazinele Cosmote.

„Studiile comandate de noi arata ca motivele care ii determina pe consumatori sa achizitioneze un card co-branded sunt recompensele permanente, beneficiile oferite de apartenenta la grupul de clienti fideli ai unei anumite organizatii si promotiile cu caracter periodic. Experienta internationala a MasterCard in astfel de parteneriate a permis institutiilor financiare sa isi segmenteze eficient portofoliul si sa acopere diversele cerinte ale consumatorilor”, adauga Cosmin Vladimirescu.