"Tabletele sunt un segment cu valoare ridicata care furnizeaza oportunitati uriase de crestere pentru marile branduri, ca Apple sau Samsung", a afirmat analistul Neil Mawston, conform Mediafax.

Piata de profil va deveni al treilea mare segment in sectorul consumului de electronice, dupa televizoare si computere personale.

In 2015, vanzarile de tablete PC ar urma sa ajunga la 149 milioane de unitati, de opt ori mai mult fata de anul trecut, estimeaza Strategy Analytics.

Citeste si:

Analistii se asteapta ca grupul american Apple sa domine piata in urmatorii ani, urmat la distanta mare de Samsung.

Apple a vandut, potrivit estimarilor, aproximativ un milion de tablete iPad 2 in primul weekend al lansarii din martie din Statele Unite, in timp ce producatorul sud-coreean Samsung Electronics a comercializat un numar similar de tablete Galaxy in ultimele trei luni.

Apple a deschis la inceputul acestei saptamani un proces impotriva Samsung acuzand compania ca i-a copiat produsele pentru smartphone-urile si tabletele din seria Galaxy.

Apple acuza Samsung de copiere a designului si functiilor pentru iPad si iPhone

Apple acuza Samsung de copiere a designului si functiilor pentru...