Foarte multi stiu deja faptul ca Apple apreciaza “perspectivele diferite” de marketing, cea mai recenta miscare a companiei subliniind inca o data acest lucru. In weekendul trecut, compania a lansat pe plan international Apple Store 2.0 – magazine care prezinta produsele proprii nu prin clasicele hartii ci prin tablete iPad, scrie Techland.com.
Data viitoare cand va aflati in magazinele Apple din SUA, Marea Britanie sau Franta, o sa vedeti iPad-uri cu informatii alaturi de fiecare produs din vitrine. Chiar si alaturi de iPad-uri.

Aceste puncte de informatii ofera prezentari si caracteristici ale produselor companiei, comparatii de preturi si de performanta precum si sugestii de upgrade-uri si accesorii. Daca ai nevoie de un angajat al companiei pentru mai multe informatii este de ajuns sa apesi un buton pe Ipad si acesta va veni pentru a ajuta.

Apasarea butonului de “home” pe aceste iPad-uri nu are efect, acestea fiind blocate.

Miscarea vine odata cu aniversarea de 10 ani a magazinelor de retail Apple.

Sursa foto:
PCMag.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri