Romtelecom, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii de pe piata locala, va lansa in august un call center, acesta facand parte din strategia companiei de a se transforma dintr-un operator telecom intr-un un integrator de solutii IT&C.
Noul serviciu este lansat la cererea clientilor care si-au dorit sa isi mareasca vanzarile si sa ofere servicii de customer care printr-un furnizor specializat.

Call centerul va fi situat la Bacau si va functiona 24 de ore din 24. Acesta va avea initial 100 de angajati, iar in functie de proiecte va creste pana la 300 de oameni.

Echipa care se ocupa de managementul centrului apartine Romtelecom, insa angajatii de la Bacau nu sunt salariatii operatorului, ci ai furnizorului cu care compania lucreaza pentru recrutarea acestora.

"Call centerul trebuia sa fie intr-o zona in care rata somajului este ridicata si in care sunt multe universitati pentru ca tinerii trebuie sa aiba unde sa lucreze. Si acolo sunt multi studenti care vor sa munceasca, sunt inteligenti, isi doresc sa aiba parte de experiente noi si stiu limbi straine. Nu am vrut sa-l deschidem in Bucuresti, ne-am uitat la cinci, sase locatii si am ales Bacau", spune George Makowski, directorul executiv comercial al segmentului de business din cadrul operatorului de telecomunicatii.

Citeste si Seful diviziei de business a Romtelecom: Am crescut cu 10% in acest an


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri