Noul serviciu este lansat la cererea clientilor care si-au dorit sa isi mareasca vanzarile si sa ofere servicii de customer care printr-un furnizor specializat.

Call centerul va fi situat la Bacau si va functiona 24 de ore din 24. Acesta va avea initial 100 de angajati, iar in functie de proiecte va creste pana la 300 de oameni.

Echipa care se ocupa de managementul centrului apartine Romtelecom, insa angajatii de la Bacau nu sunt salariatii operatorului, ci ai furnizorului cu care compania lucreaza pentru recrutarea acestora.

Citeste si:

"Call centerul trebuia sa fie intr-o zona in care rata somajului este ridicata si in care sunt multe universitati pentru ca tinerii trebuie sa aiba unde sa lucreze. Si acolo sunt multi studenti care vor sa munceasca, sunt inteligenti, isi doresc sa aiba parte de experiente noi si stiu limbi straine. Nu am vrut sa-l deschidem in Bucuresti, ne-am uitat la cinci, sase locatii si am ales Bacau", spune George Makowski, directorul executiv comercial al segmentului de business din cadrul operatorului de telecomunicatii.

Citeste si Seful diviziei de business a Romtelecom: Am crescut cu 10% in acest an

Seful diviziei de business a Romtelecom: Am crescut cu 10% in acest an

Seful diviziei de business a Romtelecom: Am crescut cu 10% in acest an