In prima jumatate a anului, vanzarile eMag au crescut cu 52%, ajungand la 62 milioane de euro. Reprezentantii companiei isi mentin obiectivul de 150 de milioane de euro pentru intreg anul 2011, ceea ce reprezinta o crestere de 50% fata de 2010.

eMag se intoarce la obiectivul de dinainte de criza si vrea afaceri de 150 mil. euro

eMag se intoarce la obiectivul de dinainte de criza si vrea afaceri...

Compania estimeaza ca piata de comert electronic electroIT a crescut cu aproape 50% in primul semestru. In plus, oficialii eMag se asteapta la o crestere a ponderii comertului online la peste 20% din intreaga piata de electroIT.

Anul trecut, compania a avut afaceri de 102 milioane euro in anul 2010, in crestere cu 60% fata de 2009, detinand astfel in jur de 70% din totalul pietei locale de comet online de electronice si IT de 145 de milioane de euro.

eMag a fost anul trecut printre primii retaileri care au vandut produse foarte populare printre care tableta iPad si modelul iPhone 4, create de Apple.