Deocamdata reprezentantii UPC (Focus Sat) au depus ieri o cerere la Consiliul National al Audiovizualui (CNA) pentru a scoate cele cinci canale din grila de programe. Dupa decizia CNA, compania ar putea opri transmisia posturilor.

„Incepand de astazi, Antena TV Group a retras operatorului Focus Sat dreptul de retransmisie a canalelor de mai sus, desi Focus Sat considera ca actualul contract de distributie semnat intre cele doua parti este in vigoare. Decizia Antena TV Group intra in vigoare incepand cu data de 27.04.2012, in pofida clauzelor stipulate de acest contract, agreat de ambele companii. La inceputul lunii aprilie, Focus Sat a primit o solicitare scrisa din partea Antena TV Group, prin care operatorului i se cerea un tarif de opt ori mai mare pentru continuarea retransmiterii celor 5 posturi TV. Gasim nejustificata aceasta solicitare, care, odata acceptata, ar afecta pretul abonamentelor noastre si ar avea astfel impact direct asupra celor peste 283.000 de clienti Focus Sat”, afirma oficialii Focus Sat Romania, platforma de televiziune prin satelit detinuta UPC.

Cei de la RCS & RDS spuneau saptamana trecuta ca Antena TV Group le-a cerut sa inceteze difuzarea prin satelit a canalelor “Antena”, daca nu achita o taxa anuala de peste 7 milioane de euro

RCS & RDS: Cerem Antena Group acordul de retransmisie pentru Antena 1 si Antena 3

RCS & RDS: Cerem Antena Group acordul de retransmisie pentru Antena...

Citeste si:

Cei aproximativ 860.000 de abonati de cablu ai UPC nu vor fi afectati. UPC Romania avea circa 1,14 milioane de abonati de televiziune la finalul anului trecut.

„Ne dorim ca abonatii nostri sa nu fie privati de vizionarea canalelor incluse in abonament, prin urmare am demarat negocieri cu oficialii Antena TV Group, pentru a ajunge la un acord. In ciuda eforturilor depuse pana acum, Antena TV Group nu a dorit sa renunte la solicitarea initiala si a refuzat orice propunere venita din partea Focus Sat. Situatia este una de neinteles, cu atat mai mult cu cat posturile TV vizate cat si altele apartinand Antena TV Group, au fost declarate de proprietarul lor libere la retransmisie, fara conditionari tehnice sau financiare pe teritoriul Romaniei”, au mai declarat reprezentantii operatorului.