„Iulie ar fi trebui sa fie luna cu cele mai mari vanzari din an. Acum exista aceste probleme legate de referendum, cursul euro. Utilizatorii asteapta, nu cumpara imediat, ceea ce ne afecteaza avand in vedere ca iulie trebuia sa fie cea mai buna luna. Exista o crestere, dar nu pe cat de mare ne asteptam”, a explicat managerul Mio Technology.

Ea a adaugat ca, daca, in general, in iulie se inregistrau vanzari duble fata de luna mai, acum majorarea este de 70-80%, insa aceste cifre depind foarte mult si de promotii sau disponibilitatea produselor in stoc.

In prima jumatate a anului compania a vandut in jur de 8.000 de echipamente, volumul fiind similar cu cel inregistrat in primul semestru din 2011.

Pe de alta parte, managerul estimeaza ca pana la finalul anului Mio va vinde circa 20.000 de GPS-uri, cifra similara cu cea din 2011.

Citeste si:

Mio detine o cota de aproximativ o treime din piata locala de GPS, un domeniu evaluat anul trecut la circa 65-70.000 de unitati. Laura Samson preconizeaza ca vanzarile la nivel de piata vor stagna anul acesta.

Compania a lansat de curand o noua gama de GPS-uri, produsele fiind deja disponibile in retelele de retail si in magazinele online, la preturi intre 670 si 1.000 de lei.

Cele sase modele noi includ hartile din 44 de tari europene, serviciul de actualizare a hartilor (Lifetime Map Update- LMU) si dispun de modul de navigatie pentru camioane. Serviciul Lifetime Map Update ofera utilizatorilor posibilitatea de a-si actualiza gratuit hartile pe toata durata de functionare a GPS-ului.