Rezultatele vin ca urmare a deciziei companiei de a stopa pierderile inregistrate pana acum.

Desi vanzarile au scazut cu 6% in perioada martie-iunie fata de primele 3 luni ale acestui an, Panasonic a raportat in T1 afaceri de 23 miliarde dolari si a generat un profit de 164 milioane de dolari.

Compania japoneza a decis la inceputul acestui an sa reduca din cheltuieli, restructurand fiecare segment de business, pentru a-si asigura o crestere a profitului, in ciuda crizei cu care se confrunta zona Europei.

Panasonic a avut de suferit in anul fiscal 2011 si in prima parte a acestui an, ca urmare a unei scaderi a vanzarilor estimata la 10 miliarde dolari. Producatorul japonez de electronice a inregistrat afaceri de 97,6 miliarde dolari anul trecut, in scadere cu 10% fata de rezultatele obtinute in 2010.

Citeste si:

Reprezentantii companiei au pus rezultatele slabe pe seama inundatiilor din Thailanda sau a cutremurelor din Japonia, divizia de televizoare fiind una din cele mai afectate.

Potrivit Panasonic, vanzarile de LCD-uri au scazut cu 28% in 2011, in timp ce vanzarile televizoarelor cu plasma au scazut cu 41%.

Citeste si Inundatiile si cutremurele scad afacerile Panasonic

Inundatiile si cutremurele scad afacerile Panasonic

Inundatiile si cutremurele scad afacerile Panasonic