Astfel, clientii operatorului de telefonie mobila Connex au intrat ieri oficial, sub umbrela celei mai mari companii de comunicatii mobile din lume -Vodafone.

"Incepand de azi (n.r joi) rosul Vodafone va fi prezent in toate magazinele nostre si cele ale retelelor partenere, dupa sase luni de promovare a campaniei Connex si Vodafone impreuna", a declarat Liliana Solomon, director executiv Vodafone Romania.

Filiala din Romania a fost anul trecut a saptea mare divizie Vodafone dupa numarul de clienti, inregistrand cea mai mare crestere a acestui numar din cele 27 de tari care fac parte din grup. "Pietele locale sunt decisive pentru strategia Vodafone," a precizat Liliana Solomon.

Compania va schimba serviciul roaming si va miza pe 3,5G

Schimbarea brandului si a culorii vor fi insotite, in cel mai scurt timp, de o serie de noi servicii si produse care vor fi oferite clientilor romani, precum Vodafone live, Vodafone mobile connect sau Vodafone passport. Acesta va fi un serviciu optional de simplificare a tarifelor roaming.
       
Grupul Vodafone a achizitionat Connex la 1 iunie 2005 pentru aproximativ 2,5 miliarde de dolari, fiind la acea data cea mai mare tranzactie din Romania din ultimii 15 ani.

Vodafone a inceput campania de rebranding la Connex in toamna anului trecut, estimata la milioane de dolari, anuntand o perioada de timp pentru trecerea efectiva la noul brand. Incepand cu luna noiembrie a lui 2005 noua sigla, rezultata din alaturarea celei a Connex si celei a Vodafone, a fost prezenta la toate punctele de vanzare din tara (peste 10.000 de magazine). Potrivit specialistilor, investitia in comunicare este la fel de ridicata cu cea pe care Orange a facut-o in 2002. Atunci intregul proces de rebranding a fost estimat la peste 25 de milioane de dolari.

Connex s-a lansat in aprilie 1997, fiind prima retea GSM din Romania, dupa opt ani, tot in aprilie 2005 devenind primul operator care intra pe piata cu servicii 3G. In prezent, sunt active si servicii de transmisii de date in banda larga de 3,5G cu o viteza de peste 700 kb/secunda. Connex avea la 31 decembrie 2005 circa 6,1 milioane de clienti in Romania, 135.000 de clienti 3G si producea unu la suta din PIB-ul Romaniei.

"Vom miza pe ceea ce noi numim tehnologia 3,5G: HSDPA ( (High-Speed Downlink Packet Access)," a precizat Solomon. Aceasta tehnologie face diferenta intre viteza sustinuta de 3.5G in comparatie cu mai tanarul 3G.
       
Mai mult, in ceea ce priveste strategia de piata a companiei, conducerea Vodafone Romania intentioneaza sa continue extinderea retelei 3G - in prezent sunt acoperite 22 de orase - sa isi creasca baza de clienti devenind lider de piata.

Citeste si:

Rebranding si comunicare pentru noul Connex

Rebrandingul Connex-Vodafone a fost si va ramane unul complex. Acesta are doua componente principale: cea interna si cea externa. Inca de la inceput acest proces a fost privit cu pesimism: unii din factorii care amenintau acest fenomen erau de natura vizuala, indeosebi culoarea rosie care este caracteristica si rivalului Zapp. Insa tranzitia din punct de vedere vizual s-a facut treptat, iar misiunea, strategia, viziunea si valorile brandului Vodafone au fost introduse coerent de una dintre cele mai importante agentii de comunicare din tara: McCann-Erickson.

Comunicarea Vodafone va miza pe "cel mai pretios lucru din lume: timpul, " apreciaza Stephanie Jackson, Senior Director, Brand and Marketing Communications Vodafone Romania.

“Dupa 6 luni de promovare a campaniei ‘Connex si Vodafone Impreuna’ si atingerea unei notorietati de 95% in randul romanilor, trecem acum catre experienta unica a brandului Vodafone. Incepand de astazi, rosul Vodafone va fi prezent in toate magazinele noastre si in cele ale retelelor partenere. Identitatea vizuala corporatista se va schimba, de asemenea, si va reflecta brandul Vodafone. Suntem increzatori ca brandul Vodafone va aduce clientilor nostri energia, pasiunea si forta unei experiente globale unice. Cladita pe fundatii solide, Vodafone este aici pentru a le oferi romanilor servicii inovative, precum si beneficii majore pe termen lung” a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer, Vodafone Romania.

Astfel, brandul Vodafone va fi introdus in Romania prin campania ”Traieste fiecare clipa”/ “Make the most of now”, o platforma de comunicare bazata pe studii ample si pe o buna cunoastere a nevoilor clientilor.

Campania “Traieste fiecare clipa” se va derula pe principalele canale media: televiziune, presa scrisa, publicitate stradala si Internet.

Grupul Vodafone, infiintat in urma cu 25 de ani, activeaza in prezent in 58 de tari, oferind servicii catre mai mult de 179 milioane de clienti din intreaga lume. Valoarea de capitalizare a companiei depaseste 140 miliarde dolari.