Clientii pot achizitiona serviciile Office 365 sub forma unui abonament lunar, la preturi intre 4,09 euro per utilizator si 23,56 euro per utilizator. Tarifele includ TVA.

Deocamdata serviciile Office 365 de la Vodafone sunt disponibile pentru clientii din segmentul corporate, adica pentru companiile care au peste 50 de angajati. Pe acest segment, operatorul detine o cota de piata de 70%.

Parteneriatul cu Vodafone vine in contextul in care Microsoft a pus accentul in ultimii trei ani pe atragerea a tot mai multi clienti de servicii cloud.

In 2010, Microsoft a incheiat un parteneriat in zona de cloud computing cu Romtelecom pentru oferirea de servicii de comunicare unificata, sub brandul My Office.

De asemenea, din noiembrie 2011, Microsoft are un parteneriat asemenator celui incheiat cu Vodafone si cu operatorul de telecomunicatii UPC. Parteneriatul cu UPC va continua, operatorul targetand in principal segmentul de IMM-uri (companiile cu mai putin de 50 de angajati), in timp ce serviciile Vodafone sunt disponibile deocamdata pentru segmentul corporate, adica pentru firmele cu peste 50 de salariati.

Vodafone vrea sa atraga sute de clienti pentru serviciile cloud

Conducerea Vodafone mizeaza pe atragerea a cateva sute de clienti pentru aceste servicii in acest an, ceea ce ar insemna cateva mii de utilizatori, a declarat pentru wall-street.ro, Benoit Valla (foto), senior director pe zona corporate si sectorul public in cadrul diviziei de business a Vodafone Romania.

„Prin includerea serviciilor Microsoft Office 365 in oferta comerciala pentru companii, Vodafone face inca un pas important in cloud” a mai spus Valla.

Citeste si:

Office 365 ofera Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote) cu servicii online de posta electronica (Microsoft Exchange Online), mesagerie instant, chat si conferinta audio-video (Microsoft Lync Online) si managementul, vizualizarea si editarea de documente (Microsoft Sharepoint Online).

Cloud Computing reprezinta o solutie prin care aplicatiile, tehnologiile si datele sunt disponibile online si astfel se elimina investitiile pentru achizitia si mentenanta hardware. Plata se face pe baza de abonament, in functie de gradul de utilizare a programelor cumparate. Practic, prin cloud computing antreprenorii pot utiliza serviciile si produsele IT pe care si le doresc, dar la costuri mult mai mici. Ajung astfel sa utilizeze produse si servicii pe care pana acum doar companiile mari, cu bugete IT de sute de mii si milioane de euro si le puteau permite.

Romania este a 16-a tara in care Vodafone si Microsoft lanseaza Office 365, parteneriatul dintre cele doua companii incepand in 2009 si atragand pana acum 150.000 de utilizatori

Matei, Microsoft: Office 365 este pe cale sa devina businessul cu cea mai mare crestere din toata istoria companiei

“Office 365 este prima noastra oferta de productivitate pentru clienti si este pe cale sa devina businessul cu cea mai mare crestere pentru Microsoft in toata istoria companiei. Cu siguranta, parteneriatul Microsoft cu Vodafone in Romania va accelera tranzitia companiilor si institutiilor din Romania in cloud, cu impact in performanta organizatiilor si in crestere economica”.a declarat Gabriela Matei, directorul pe segmentul cloud in cadrul Microsoft Romania.

Producatorul de software a lansat solutiile de cloud computing in Romania incepand cu 2010 si ofera servicii de cloud public, hibrid si privat. In prezent sunt disponibile pe piata locala solutiile Office 365 (solutii de productivitate care contin Microsoft Office 2010, servicii de e-mail si comunicare unificata), Dynamics CRM Online (pentru gestionarea bazei de clienti, este folosit in departamentele vanzari, marketing si servicii), Windows Intune (pentru gestionarea computerelor), Windows Azure (pentru crearea si dezvoltarea de aplicatii) si Private Cloud (servicii de cloud computing care sunt implementate direct de catre clienti).

Vodafone Romania este al doilea operator de telecomunicatii de pe piata locala, cu circa 8,12 milioane clienti la finalul anului trecut. Compania are o cota de 33% pe piata de telecomunicatii de business. Raportat doar la segmentul de telefonie mobila, operatorul are o cota de 51% pe sectorul de business.

Sursa foto: Vodafone