Compania suedeza a fost selectata ca urmare a unei licitatii la care au participat jucatori importanti de pe piata locala si internationala. Incepand cu perioada urmatoare, un numar de aproximativ 730 angajati din echipele Romtelecom si Cosmote anterior mentionate se vor alatura organizatiei Ericsson Global Services.

In baza unui contract cu o durata de 7 ani, Ericsson isi largeste prezenta de servicii de suport integrat in Romania, printr-un nou acord cu Cosmote Romania si prin extinderea parteneriatului cu Romtelecom.

Ericsson va prelua responsabilitatea pentru operarea si intretinerea retelelor cu si fara fir, transmisie, domenii core si IP, precum si operarea retelelor pentru sistemele de suport operatiuni ale Romtelecom si Cosmote Romania.

Citeste si:

“Conceptul de servicii de suport integrat reprezinta un model de afacere menit sa optimizeze concentrarea asupra activitatilor de baza, totodata obtinandu-se eficientizarea costurilor”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom si Cosmote Romania.

Centrele Globale de Servicii ale Ericsson – situate in China, India, Mexic si Romania – gazduiesc centre de operare retea globale care, in colaborare cu centrele locale si regionale, ofera servicii de suport integrat pentru retele ce deservesc 1 miliard de abonati.