Ajutorul de stat pentru companii: o eroare de logica economica platita tot de antreprenori

Centrul Vodafone Shared Services ofera servicii in doua domenii de activitate distincte: servicii in domeniul tehnologiei informatiei si servicii aferente relatiilor cu clientii. Investitia Vodafone pentru dotarea si tehnologizarea sediului, precum si in pregatirea noilor angajati este de 6,25 milioane de Euro.

In urmatorii 3 ani, Vodafone va continua investitiile in Centrul Vodafone Shared Services si numarul total al angajatilor va ajunge la 2.000, dintre care peste 450 vor lucra in domeniul serviciilor IT, iar restul in domeniul Relatiilor cu Clientii.

Citeste si:

Operatorul telecom a revenit, la doua zile distanta de la comunicatul oficial privind deschiderea Centrului, cu amanunte privind ajutorul de stat primit de companie. Astfel, ajutorul de stat solicitat de Vodafone si aprobat de autoritati a vizat dezvoltarea activitatii de servicii in domeniul tehnologiei informatiei. Ajutorul de stat aprobat va subventiona 40% din costurile salariale in valoare totala de 20,48 de milioane de euro, pe o perioada de doi ani, ale celor 450 de angajati din domeniul IT.

“In vederea aprobarii acestui ajutor de stat, Vodafone s-a obligat sa contribuie la dezvoltarea regionala prin plata de taxe si impozite la bugetul de stat aferente celor 450 de angajati in perioada 2014 – 2021, in valoarea totala de 27,96 mil. de euro”, au subliniat oficialii companiei.

Centrul Vodafone Shared Services si-a inceput deja activitatea in zona de Relatii de Clientii, unde sunt, in prezent, peste 100 de angajati. In ceea ce priveste activitatea de servicii in domeniul tehnologiei informatiei, Vodafone va demara procesul de recrutare a viitorilor angajati in perioada urmatoare.