Telekom si Echipa Nationala de Fotbal impartasesc aceleasi valori: fair-play, integritate, dorinta puternica de a reusi. Este o onoare sa fim sponsorul principal al reprezentativei nationale la fotbal si sa sustinem echipa pe drumul spre victorie, alaturi de milioanele de suporteri romani. Pentru Telekom, fotbalul este rege. Ca urmare, oferim clientilor nostri, in exclusivitate, integral, cele mai bune competitii de fotbal, precum Euro 2016, UEFA Champions League si UEFA Europa League. Hai Romania!”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania.

“Federatia Romana de Fotbal primeste astazi alaturi un partener deosebit de important care impartaseste valorile si principiile pe care ni le-am asumat in drumul spre performanta. Telekom Romania devine sponsorul principal al Echipei Nationale de Fotbal si, astfel, confirma viziunea noastra privind dezvoltarea fotbalului din Romania. Sunt convins ca ne vom bucura impreuna de cele mai frumoase rezultate ale tricolorilor si ii vom face pe romani sa fie mandri de performerii ei! Bun venit, Telekom Romania, in familia fotbalului romanesc!” a declarat Razvan Burleanu, Presedintele Federatiei Romane de Fotbal.

Urmatoarea provocare pentru echipa nationala de fotbal a Romaniei este calificarea pentru Euro 2016. Dolce Sport este singura televiziune din Romania care va transmite toate cele 51 de partide ale celei mai mari competitii fotbalistice din Europa. Dintre acestea, 28 de partide vor fi putea fi vizionate exclusiv pe canalele Dolce Sport.