Aceste schimbari au dus si la o modificare a profilului clientului de astfel de echipamente, de la un public targetat cu venituri mari catre unul cu venituri middle-high. De asemenea, folosirea modalitatilor de creditare de catre clientii magazinelor Flamingo International au influentat aceasta crestere a vanzarilor.
LCD-urile si televizoarele de tip Plasma nu sunt sigurele produse care au beneficiat de aceste reduceri substantiale de taxe si care au inregistrat in luna ianuarie a lui 2007, vanzari deosebite. Pe langa acestea, produsele de tip DVD Player, Home Cinema, Audio Video si HiFI, categorii care au beneficiat de asemenea de scaderea taxelor vamale, au cunoscut o evolutie ascendenta a vanzarilor in luna ianuarie 2007.
Estimam o crestere de aproximativ 10 ori a numarului de unitati vandute fata de 2006, tinand cont de eliminarea taxelor aferente acestei game de produse si de interesul din ce in ce mai mare manifestat de clienti. Cu toate ca preturile au scazut aproape la jumatate, aceasta categorie de produse este accesibila in special clientilor cu venituri middle-high declara Jiri Rizek, CEO Flamingo Group.
Strategia pusa in aplicare de anul trecut, de a promova magazinele cu suprafete mari, de tip Flanco World, avand zone destinate expunerii produselor voluminoase, care necesita un display marit s-a dovedit a fi una de succes, prin prisma cifrelor de vanzari obtinute.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: