"In 2006 ne-am dublat incasarile fata de anul precedent. Felul in care am abordat pana acum piata romaneasca a fost potrivit, iar anul acesta ne vom alinia schimbarii de strategie a Dell la nivel mondial si vom pune accent pe serviciile de infrastructura IT", a declarat Mateescu, potrivit NewsIn.

Printre serviciile care vor fi oferite de Dell se numara, de exemplu, cele de consultanta pentru optimizarea consumului de energie electrica in cadrul centrelor de date din companii. "Consultantii Dell pot analiza operatiunile din cadrul companiilor si pot sugera imbunatatiri care sa realizeze economii de energie de pana la 40%", a declarat directorul de marketing al Dell pentru zona EMEA, Mark Boulton.

"Dell ofera, la nivel global, solutii atat pentru companii mari si institutii guvernamentale, cat si pentru companiile mici si mijlocii", a declarat Mateescu. El a precizat ca, in Romania, Dell se va adresa, intr-o prima faza, companiilor mari. Mateescu a mai amintit ca, la nivel mondial, 85% din vanzarile Dell au loc catre companii si numai 15% catre consumatorii particulari.

Citeste si:

Compania Dell s-a situat anul trecut pe primele trei locuri pe piata de PC-uri din Romania, potrivit analistilor IDC.

Dell a lansat luni, la Romexpo, "Turneul de Tehnologie si Solutii Dell". Aceasta este o expozitie itineranta, care va vizita capitalele celorlate tari din Europa de Est, si care prezinta solutii hardware si software oferite de Dell si de partneri precum RedHat, Microsoft, EMC. Compania Dell expune laptopuri, calculatoare desktop, servere si imprimante. Printre noutatile prezentate in cadrul turneului se numara laptopurile Dell cu unitati de stocare de tip Flash in loc de hard-disk.

Dell este una dintre cele mai mari companii de IT din lume si se situeaza pe pozitia 25 in topul Fortune 500.