Punctele de lucru vizate sunt unitatile de productie Manesar, din nordul regiunii Haryana, Noida aflata la periferia orasului Delhi sau Chennai in sudul Tamil Nadu, a declarat H.C.Ryu, director general al Samsung Telecommunications India, divizie apartinand companiei sud-coreene.

“Unitatea din Haryana produce 1,5 milioane de telefoane mobile pe an. Ne propunem o capacitate intre cinci si zece milioane de unitati fabricate pana anul viitor inclusiv”, a adaugat Ryu.

Reprezentantii Samsung au planificat dublarea cotei de piata in India pe segmentul de telefoane mobile, actualmente la valoarea de 7%. Piata echipamentelor GSM din India se exprima prin 4,5 milioane de telefoane mobile vandute lunar.

Compania a lansat in New Delhi trei modele noi, cu preturi incepand de la 293 de dolari (220,77 de euro). Majoritatea cererilor au venit din mediul rural, consecinta a pietei saturate din mediul urban.
Densitatea populatiei care detine cel putin un telefon mobil este de doar 1,84% in mediul rural indian, comparativ cu valoarea de 58% inregistrata in marile orase, unde cresterea a inceput sa stagneze.

Citeste si:

Samsung exporta jumatate din produsele sale in Dubai, Singapore, Malaezia, Vietnam, Indonezia, Philippine si Thailanda. “Anul trecut, doar jumatate din productie era destinata pietei interne, restul pentru export. In 2007 productia interna a crescut pana la 60-70% si vom continua sa ne mentinem in aceste limite”, a precizat Ryu.

Compania Samsung Telecommunications India a inceput sa produca in martie 2006 si estimeaza un numar de doua milioane de unitati fabricate pana in martie 2008, fata de cifra de 1,2 milioane de unitati raportata in perioada 2006-2007. Oficialii Samsung si-au propus o crestere record a capacitatii de productie pana in decembrie 2008.