Fanii Natasha Bedingfield sau Foo Fighters isi vor putea asculta artistii favoriti prin intermediul site-ului muzical de networking Last.fm, acesta devenind partener cu casa de inregistrari Sony BMG, relateaza BBCNews.
Serviciul Last.fm, achizitionat in mai 2007 de catre CBS Corporation pentru 280 de milioane de dolari (205 milioane de euro), va garanta accesul a peste 20 de milioane de utilizatori la catalogul de muzica a artistilor promovati de Sony BMG.

Parteneriatul va propulsa Last.fm pe primul loc in topul celor mai mari furnizori de servicii de radio online din lume, potrivit declaratiilor companiei. “Am urmarit intotdeauna sa detinem cat mai mult continut muzical pe site-ul nostru, iar accesul la melodiile artistilor aflati sub tutela Sony reprezinta un pas important pentru companie”, a declarat Martin Stiksel, cofondator Last.fm.

Incepand cu 2002, comunitatea virtuala de muzica online, Last.fm, ofera utilizatorilor posibilitatea de a se conecta cu alti fani ai muzicii lor preferate, de a-si crea propriile statii radio si de a vizualiza videoclipuri. Soft-ul monitorizeaza si preferintele muzicale ale utilizatorilor direct de pe PC sau MP3player, pentru a face recomandari viitoare.

“Last.fm va crea o platforma stabila pentru artistii nostri care astfel vor putea atrage noi auditori, iar sistemul de recomandare va sprijini cu siguranta artistii debutanti in crearea unei armate de fani”, a declarat Thomas Hesse, reprezentant Sony BMG.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri