Serviciul Last.fm, achizitionat in mai 2007 de catre CBS Corporation pentru 280 de milioane de dolari (205 milioane de euro), va garanta accesul a peste 20 de milioane de utilizatori la catalogul de muzica a artistilor promovati de Sony BMG.

Parteneriatul va propulsa Last.fm pe primul loc in topul celor mai mari furnizori de servicii de radio online din lume, potrivit declaratiilor companiei. “Am urmarit intotdeauna sa detinem cat mai mult continut muzical pe site-ul nostru, iar accesul la melodiile artistilor aflati sub tutela Sony reprezinta un pas important pentru companie”, a declarat Martin Stiksel, cofondator Last.fm.

Incepand cu 2002, comunitatea virtuala de muzica online, Last.fm, ofera utilizatorilor posibilitatea de a se conecta cu alti fani ai muzicii lor preferate, de a-si crea propriile statii radio si de a vizualiza videoclipuri. Soft-ul monitorizeaza si preferintele muzicale ale utilizatorilor direct de pe PC sau MP3player, pentru a face recomandari viitoare.

“Last.fm va crea o platforma stabila pentru artistii nostri care astfel vor putea atrage noi auditori, iar sistemul de recomandare va sprijini cu siguranta artistii debutanti in crearea unei armate de fani”, a declarat Thomas Hesse, reprezentant Sony BMG.