Google a introdus miercuri in serviciul de harti electronice o functie care permite utilizatorilor sa plaseze pe harta imagini proprii din domenii variate, ceea ce usureaza schimbul de informatii despre anumite zone geografice, informeaza Reuters, citat de NewsIn.
Functia MyMaps permite utilizatorilor sa creeze harti personalizate, carora le pot asocia fotografii proprii. De asemenea, vizitatorii pot alege alege din peste o suta de mini-aplicatii, create deja de alte persoane sau companii, care folosesc hartile electronice ale Google. Utilizatorii isi pot astfel crea harti cu preturile terenurilor si caselor, pot urmari disponibilitatea locurilor de cazare sau pot afla care sunt cele mai ieftine benzinarii si magazine dintr-o anumita zona.

Functia MyMaps permite suprapunerea mai multor astfel de mini-aplicatii. in acest fel, utilizatorii pot gasi legaturi interesante intre diversele caracteristici ale unor anumite zone. Spre exemplu, persoanele interesate sa achizitioneze proprietati imobiliare pot vedea, simultan, atat imagini ale cartierului, cat si grafice cu statistici despre rata infractionalitatii din zona. Turistii pot vedea, din imaginile publicate de alti turisti, cum arata un anumit oras inainte de a-l vizita.

"Serviciul MyMaps permite utilizatorilor sa puna web-ul pe harta", a afirmat unul din directorii de produse ai Google Maps, John Hanke.

Noua functie a fost realizata pe baza tehnologiei dezvoltate de firma spaniola Panoramio. Compania Panoramio administreaza o comunitate alcatuita din peste 300.000 de utilizatori inregistrati, care au realizat colectii de imagini cu atractii turistice si locuri interesante din lume, asociate unor harti din Google Maps si Google Earth. Compania Google a achizitionat Panoramio la sfarsitul lunii mai.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri