Retailer-ul american Target planuieste sa vanda doar DVD-playere cu tehnologie Blu-ray pe toata durata sezonului de cumparaturi din timpul sarbatorilor de iarna, scrie presa internationala.
Aceasta strategie ar putea da un impuls puternic tehnologiei create de Sony, in detrimentul rivalului HD-DVD, creat de Toshiba. Sony a anuntat intr-o declaratie oficiala ca Target va comercializa exclusiv playere Blu-ray “cel putin in perioada sarbatorilor de iarna” si isi va extinde de asemenea inventarul de discuri Blu-ray. Campania va incepe in luna octombrie, cu o promotie in magazin pentru modelul BDP-S300, ce se va vinde la un pret de 500 de dolari.

Target este al doilea mare retailer care incearca sa se axeze pe vanzarea tehnologiei Blu-ray in ultimele doua luni, potrivit Reuters. Blockbuster, cel mai mare provider american pe segmentul de inchirieri video, a mizat in luna iunie pe DVD-uri Blu-ray, deoarece inchirierile pentru aceasta tehnologie le depasesc seminificativ pe cele de HD-DVD.

Tehnologia HD-DVD a fost creata de Toshiba si este sustinuta de companii precum Microsoft sau Warner Bross. Aceasta concureaza Blu-ray-ul creat de Sony, incorporat in consola PlayStation 3 si sunstinut de companii precum Samsung Electronics sau Dell.

Sustinatorii HD-DVD au declarat la inceputul lunii ca player-ele cu aceasta tehnologie au depasit vanzarile de Blu-ray cu trei unitati la una pe pietele principale din Europa.

Deocamdata, masa clientilor nu se imbulzeste la tehnologiile high definition, pe de o parte datorita pretului ridicat al aparatelor, dar si faptului ca anumite programe sau filme sunt valabile doar pentru o singura platforma, care nu este compatibila cu cealalta.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri