Aceasta strategie ar putea da un impuls puternic tehnologiei create de Sony, in detrimentul rivalului HD-DVD, creat de Toshiba. Sony a anuntat intr-o declaratie oficiala ca Target va comercializa exclusiv playere Blu-ray “cel putin in perioada sarbatorilor de iarna” si isi va extinde de asemenea inventarul de discuri Blu-ray. Campania va incepe in luna octombrie, cu o promotie in magazin pentru modelul BDP-S300, ce se va vinde la un pret de 500 de dolari.

Target este al doilea mare retailer care incearca sa se axeze pe vanzarea tehnologiei Blu-ray in ultimele doua luni, potrivit Reuters. Blockbuster, cel mai mare provider american pe segmentul de inchirieri video, a mizat in luna iunie pe DVD-uri Blu-ray, deoarece inchirierile pentru aceasta tehnologie le depasesc seminificativ pe cele de HD-DVD.

Tehnologia HD-DVD a fost creata de Toshiba si este sustinuta de companii precum Microsoft sau Warner Bross. Aceasta concureaza Blu-ray-ul creat de Sony, incorporat in consola PlayStation 3 si sunstinut de companii precum Samsung Electronics sau Dell.

Citeste si:

Sustinatorii HD-DVD au declarat la inceputul lunii ca player-ele cu aceasta tehnologie au depasit vanzarile de Blu-ray cu trei unitati la una pe pietele principale din Europa.

Deocamdata, masa clientilor nu se imbulzeste la tehnologiile high definition, pe de o parte datorita pretului ridicat al aparatelor, dar si faptului ca anumite programe sau filme sunt valabile doar pentru o singura platforma, care nu este compatibila cu cealalta.