“In ciuda lentorii sezonale, industria a aratat o crestere sanatoasa de la an la an atat a veniturilor cat si a vazarilor”, a declarat Ross Rubin, director de analiza a industriei pentru NPD. “Consumatorii au observat valoarea trecerii catre dispozitivele care ofera servicii de date. Nu este neobisnuit sa observi un declin in numarul de telefoane mobile cumparate, de vreme ce este in general un trimestru sters din punctul de vedere al comercializarii acestor dispozitive”, a completat Rubin.

Printre telefoanele achizitionate de cumparartorii americani in T2, aproximativ 28 de procente au fost oferite gratuit datorita promotiilor si ofertelor speciale, in timp ce alte 28 de procente au costat mai putin de 50 de dolari, conform NPD Group. Aproximativ 11 procente dintre telefoanele achizitionate in al doilea trimestru in Statele Unite au costat mai mult de 150 de dolari si patru procente au avut preturi de peste 250 de dolari. Producatorii de telefoane mobile au pastrat acelasi clasament ca si in trimestrul trecut, arata studiul NPD. In functie de numarul de unitati vandute, pe primul loc se afla Motorola (32%), urmat de Samsung (18%), LG (17%), Nokia (10%) si Sanyo (4%).

Functiile telefonului au influentat vanzarile, conform NPD. In al doilea trimestru aproximativ 70% dintre telefoanele mobile vandute in Statele Unite au avut capabilitati Bluetooth, mai mult cu 9% fata de primul trimestru al anului 2007, 45% au avut un player pentru muzica , iar 11 procente au fost din categoria smartphone.