Operatorul American Airlines a dat in judecata Google pe motiv ca marca si numele companiei care apar in acele sponsored ads (publicitate si link-uri sponsorizate) in timpul cautarii online cu Google sunt utilizate necorespunzator si de alte companii, potrivit publicatiei americane Dallas Business Journal.
In centrul disputei este vizat gigantul Google, care a permis in mod deliberat altor companii sa cumpere dreptul de a utiliza marca American Airlines in cadrul motorului de cautare online, au declarat oficialii companiei cu sediul in Fort Worth, Texas.

Acuzatiile au fost deja prezentate organelor de justitie din Texas, conform declaratiilor purtatorului de cuvant al American Airlines, Billy Sanez. Compania pretinde ca Google vinde domenii ca AAdvantage si AA.com altor companii, obtinand profit in urma acestei tranzactii ilegale. Practic, daca cineva cauta pe Google aceste domenii sau cuvinte asemanatoare care sunt relationate cu acestea, rezultatele cautarii vor afisa si reclamele sponsorizate care nu sunt conectate cu American Airlines.

Google a negat acuzatiile intr-o declaratie aparuta in cotidianul Dallas Business Journal. “Avem incredere ca Google stabileste un echilibru intre detinatorii marcilor, interesele acestora si alegerile consumatorilor, iar pozitia noastra a fost sustinuta de deciziile anterioare”, au precizat oficialii Google.

American Airlines solicita ca Google sa stopeze vanzarea marcii American Airlines altor companii si implicit crearea unor astfel de confuzii clientilor care cauta domeniile AA.com sau produsele operatorului aerian, dar si despagubiri pe masura acuzatiilor aduse, nespecificate insa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri